15 stycznia 2013

Sałatka z wędzonym kurczakiem, jajkiem i warzyami


 moje dzisiejsze śniadanko :)

SKŁADNIKI:
na 1 porcje:
garść mixu sałat z rukolą (można samemu zrobić, ja użyłam gotowca)
1 jajko
2 pomidorki koktajlowe
3 plastry ogórka
cebulka dymka
kawałek żółtej papryki
kawałek wędzonego fileta z kurczaka/ lub mięso z nogi wędzonej
4 łyżki jogurtu naturalnego
sól, pieprz, ocet

PRZYGOTOWANIE: 
 Jajko gotujemy, paprykę kroimy w paski, pomidorki na pół, cebulkę dymkę - część białą w piórka, część zieloną - drobno siekamy. Sałatę układamy na talerzu (powybierałam rukolę i ułożyłam ją dookoła). Przygotowujemy sos: jogurt doprawiamy solą, pieprzem i octem - mieszamy - ma mieć wyrazisty smak! Połową sosu polewamy sałatę, układamy ćwiartki jajka, paski, papryki, połówki pomidorków, plastry ogórka i kawałki kurczaka - znów polewamy sosem i posypujemy dymką w dwóch kolorach. 

 

1 komentarz: