10 sierpnia 2013

50 faktów o mnie..

krąży i krąży po blogach.. w końcu i dotarł do mnie :D

1. Klaudia Danuta Anna Janus
2. Ksywa MP3-ka, wymyślona przez kolegę Tomka, oznacza "metr pięćdziesiąt trzy wzrostu" :D
3. Krzysztof - imię moje przyszłego męża, właśnie mijają nam 4 lata!


4.. Paździoch - imię mojego psa rasy shar pei.
5. Mam 29 lat z czego ponad 20 mieszkałam na wsi w domu.
6. Moje przyjaciółki z którymi znam się od czasów rowerku trójkołowego - Ania i Ewelina
7. Mam bliznę po operacji wyrostka
8. Mam dwa tatuaże - na łopatce i przy kości biodrowej.
9. Włosy zaczęłam farbować mając 15 lat - rudy, czarny, czerwony, granatowy..
10. Byłam kiedyś punkiem...  pogowałam, chodziłam w naszywkach, słuchałam punkowej muzyki
11. Mam młodszego brata - Sebastiana - Kocham!
12. Około 4 lata byłam wegetarianką
13. Jestem słodyczoholikiem
14. Ważna dla mnie jest dieta, odżywiane i tym podobne..
15. Na forum dukana od 2,5 roku
16. Regularnie gram w lotka i kupuję zdrapki by spełnić swoje marzenia!
17. Moje największe marzenie - swój własny dom
18. Nie palę
19. Nie lubię się opalać godzinami na słońcu - dlatego chodzę na solarium
20. Mam bliznę na czole - będąc dzieckiem zaliczyłam jakieś drzwi u babci
21. Mając 12 lat zaczęłam pisać wiersze, trwało to kilka lat..
22. Mam 2 pamiętniki.. mają już jakieś 13lat!
23. Mam pampersa z podpisami sąsiadów - prezent z okazji wyprowadzki - pielucha ma 15 lat i rzepy nadal trzymają :D
24. Moja największa waga - 58kg, najmniejsza 44,7kg
25. Uzależniłam się od kupowania gadżetów do kuchni, zwłaszcza dekoracji do zdjęć - np jeden talerz, jedna miska...
26. Obgryzałam paznokcie
27. Kocham wszystkie zwierzęta (wczoraj wynosiłam z klatki dwie małe żabki, żeby czasem nikt ich nie zdeptał :P )
28. Uwielbiam Comedy Central i wszystkie seriale które tam chodzą
29. Lubie śmieszne kreskówki - np Pingwiny z Madagaskaru
30. Oglądam Ekipę z Newcastle!
31. W szkole uczyłam się niemieckiego i francuskiego, a z klientami w restauracji dogaduję się po angielsku
32. Mam 4 kolczyki w uszach, 1 w języku, 1 w pępku.. a kiedyś miałam jeszcze 1 w nosie i 3 dodatkowe w uchu :P
33. Mam przerwę między jedynkami.
34. Kawę piję tylko w pracy albo w towarzystwie, nigdy sama!
35. Mam 22 kwiatki doniczkowe
36. Lubię ciucholandy i sklepy wszystko po 5 złotych
37. Urodziłam się na zamku w Niepołomicach - tam kiedyś była porodówka
38. Lubię wino - białe, czerwone, różowe - ważne by było wytrawne lub półwytrawne
39. W upały lubię pić szprycery
40. Wierzę w Boga ale nie chodzę do kościoła, nie modlę się..
41. Mam alergię na: kurz, pyłki, sierść, pleśnie, grzyby.. i pewnie jakbym zrobiła więcej testów to trochę by jeszcze do tej listy doszło
42. Mam zbyt dobre serce..
43. Lubię wygodę dlatego najczęściej chodzę w adidasach, tenisówkach, baletkach.. bardzo rzadko w szpilkach..
44. Moje szpilki mają obcas maks 10cm - w większych nie umiem chodzić!
45. Lubię piwa "smakowe" z dodatkiem owoców i lodu - np Somersby z cytryną, miętą i lodem - mniam!
46. Pracuję jako kelnerka - uwielbiam swoją pracę, miejsce i ludzi którzy mnie otaczają!


47. Skończyłam studium fryzjerskie.. do tej pory zajmuję się rodzinką :)
48. Jestem uzależniona od internetu - face, blog, forum i kilka innych ważnych stron dla mnie
49. Jako nastolatka bylam mega fanką Kelly Family - oglądając teledysk do An Angel, nadal kręci mi się łezka w oku!
50. Nie lubię oglądać horrorów!

Jeśli ktoś przeczytał do końca - bardzo dziękuję!

1 komentarz:

  1. Jestem pod wrażeniem bloga ....Gratuluję...Pati. :-)

    OdpowiedzUsuń